Sleepy Sunday

God kväll kära läsare!
 
Denna dag har än så länge endast bjudit på en härlig och skön mysfaktor. Det känns faktiskt knappt som jag klivit upp ur sängen!
Trots detta har jag dock hunnit med att göra klart mitt jobb för dagen och nu har jag bestämt mig för att höja mysfaktorn i mitt rum. Ska därför snart sätta på en skiva Frank Sinatra och sedan sortera tidningar, skor och gud vet allt ^^.
Tänkte dock innan dess visa ett par smarriga bilder på min härliga lunch!
 
 
Tunasandwich med skivat äpple, avokado och en klick turkisk youghurt ;)
Toppat med lite chili, kanel och vitlökskrydda!
 
Har ni haft en bra söndag?
 
Kram,
 
TuxedoChick<3

Kommentarer
Elvis säger:

Suktaaas inte! :P
Jag har haft en bra söndag ja, men lite seg :D the blog turned out pretty damn hot, gurl!

Svar: Haha tack xD <3
None None

2013-02-10 | 18:08:40

Comment the post here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback