Perfumania

Jag har under de senaste åren utvecklat en enorm craving för härliga parfymer - det är nästan så att jag knappt går utanför huset utan en puff från en av flaskorna som trängs i badrummet ^^
 
Mina absoluta favoritdofter är ofta med inslag av olika blommor - friska och lätta dofter. Men ibland kan jag även uppskatta en härligt kryddig melodi!
 
Här är fyra som jag vill ha extra mycket just nu!
 
      
    
Allihopa finns på KICKS.se och Romance finns även på BeautyPlanet.se!
 
Vilken är er favorit?
 
Love,
 
TuxedoChick

Kommentarer
Sanna och Tuva säger:

Waah Marc jacobs parfymen i mitt hjärta!
/Sanna

Svar: Visst är den underbar!? :D <3
None None

2013-02-10 | 20:47:35
Bloggadress: http://himlakroppar.blogg.se

Comment the post here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback